onsdag 1. oktober 2008

Etter som årene har gått og vi er blitt fler og fler (ikke så mange, da)her i huset ,var tida inne for påbygging, vi holder på å få en til av disse .Minstemann har sovet på noe som opprinnelig var en bod, og med et v- lux gikk det greit så lenge det bare var beregna til soving, men når man nettopp har fyllt fem er det jo stas å ha kompisene på besøk på eget rom, det skjønner jo alle..Så nå var tida inne for å bygge på en ekstra kvist og dermed få et ekstra soverom oppe og et vindfang pluss et lite "datarom" nede. (her er huset sett fra andre sida, med opprinnelig kvist)









Ting begynner å ta form, og i skrivende stund er jeg i gang med maling av taket i sovermmet, tapet er innkjøpt,og vindfanget har blitt grått ( utrolig fornøyd med fargen-bilder kommer senere)






7 kommentarer:

moa sa...

..så spennende med utbyggging..og enig med deg,grått er kjempefint!
søndagsklem fra Moa

moa sa...

...en g for mye, ser jeg..hihi :0)

Solveig sa...

Så spennende, blir gøy for han å ha et eget rom da:)
Må bare si at huset deres er helt sinnsykt fint!! Så nydelig:)

pepperkverna sa...

KJempekoselig! Hege

ANETTESHUS.COM sa...

Ååå, så nydelig hus dere har!! Helt min stil:) Vi har også vinduer med diagonale kryss;)

Klem Anette

Tulip sa...

Flott hus dere har. Kjekt med eget rom der det er plass til kompiser, det forstår jeg godt!!

Blir nok fint når det er ferdig:)

Unknown sa...

Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
Klem...Ellen