torsdag 23. juli 2009

Er det mulig ??

Æ det mulig...?



Se bare her hva jeg fant i dag etter en liten tur på gjennvinningsstasjonen..Folk er jo gale som kaster slikt-og akkurat det var det nok noen som trodde at jeg også var, der jeg stod å leita etter skatter i containere..hi-hi. Kommoden er i en skjønn grønnfarge, sink-balja er helt "strøgen" og kurvstolen mangler et par spiler. Men med litt vask, pussing og maling blir dette supre ting.




Ønsker dere alle en fortsatt fin sommer, her har det vært endel regnværsdager i det siste, og barna har fått lyst til å lage ting..så da ble det masse glass som fikk ny pynt.





4 kommentarer:

aase sa...

WOW, så flotte ting du har funnet. Vet folk kaster alt ulig ja, men her får man ikke ta med seg noe derfra!!

Vi driver jo brukt handel, men jeg er ikke så flink å se mulighetene jeg!! Det messingfatet med sinkspray bare digget jeg altså!! nå må jeg bare jakte på den sprayen, så ting kan fikses i butikken!!

Ha en fin dag, idag er det endelig sol her!!

små og store drømmer sa...

Oi, så heldig! Baljen og kommoden vil jeg også ha.. :)
finner`n er vinner`n :)

Nina i Paradiset sa...

Heldiggris!! ;)
Den kommoden trenger jeg!!
Maken balje fant jeg på mørkeloftet her da. Det eneste positive med å ha lekk tak...
Ha en flott fredag!

camillaslykke sa...

Hei..
Bor selv i Kristiansand. Og bare lurte på om du hadde vært her på søpla?? Er det sånn at det er lov å gå å plukke? hørte noe om det nemlig..:)