søndag 5. desember 2010

Nå tenner vi det andre lys....

....I en stake i taket. Denne var så fin synes jeg, og den passet perfekt i taket oppe i tv - stua. Det var bare en enkel firearmet stake som var ypperlig til å stasje selv...

Jeg tok litt mose og surret rundt, hang på et hamp tau, og så noen skjønne små stjerne-tall


Tilslutt hang jeg på fire av mine porselens hjerter me "God jul" på.



Nå tenner vi det andre lys,

da kan vi bedre se.

Vi venter på at Gud vår Far,

vil gi sin sønn hit ned.





5 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

vilken trevlig blogg du har , och så fint du gör
Kram Jeanette

Alfa sa...

Så flott det var da. God ide å henge den i taket.
Ha en koselig førjulstid.
Klem Alfa

Unknown sa...

NYDELIG ♥
Så flink du er ,))
Ha en nyyydelig förjul og pass på å kos deg masse ;))
Klemmer fra meg,
Anki

tinemor sa...

Jeg har nå lagt ut hyllen/kassen, til samme superpris, på shoppen min om du er intr. i å få den tilsendt.
Se:
http://tinesshop.blogspot.com

Klem

Unknown sa...

En liten hilsen kommer her ,))

Juleskriblerier ;)

Jeg ønsker deg av hjerte alle de gode ting♥
Nyt av julen & dens poesi, dufter & av harmoni
Å tenk om litt vi pakker opp av hjertens glede
- alt det skjønne julen har å gi!!
Varme juleklemmer jeg sender deg fra meg, Anki
♥GOD JUL♥