mandag 7. februar 2011

Føler meg heldig..

I dag midt på en regnfull mandag har noen skjønne venninner invitert meg med ut å spise fordi jeg fyllte år for en ukes tid siden.
Så koselig! Jeg føler meg heldig som har sånne omtenksomme, skjønne mennesker rundt meg

Så nå er det bare å lage ferdig middagen til resten av familien og sulte seg til kvelden... vi skal spise på favoritt resturanten- Indisk mat, nam!



Måtte ha med litt blomsterbilder i dag...fikk denne ideen på den lokale blomsterbutikken i helga.
Ha en fin mandag!
Klemmer fra AlmasHus

5 kommentarer:

Li/Småtingene sa...

Så dekorativt!

Kos deg på restaurant ;-)

sylvia sa...

så hyggelig,
å nydelig ide med blomsten sånn, vakkert,
kos deg masse,
klem fra sylvia

Huset på terrassen sa...

Heldige som har gode venninner, det er godt å ha :) Dekorativt med blomstene du viser :) Selv veeldig glad i Indisk mat ! Ha en super mandag ! Klem

Guttemamma sa...

Kjempekoselig! Fin uke videre!
klem♥

eba sa...

du har så fine bilder på bloggen din hilsen JOHANNA.