fredag 29. mai 2009

Nå ble jeg gla`



Jeg var så heldig å fikk dette fantastisk flotte olje/krydder settet av min kjære mamma &pappa, det er utrolig fint. De hadde selv kjøpt det på auksjon for mange år siden, og nå ble jeg altså den heldige eieren... Herlig skinn i disse flaskene.




Har lekt meg litt med bildene i dag, he he. vet ikke akkurat om det ble så fryktelig stilig men,men....gøy å dille litt....Ellers har det blitt litt oppfrisking av loppe-kjøp. ble riktig så fornøyd med denne stolen, som bare behøvde nytt trekk.








Så får vi håpe på sånn vær også denne helgen ! dette bildet er tatt forrige lørdag! (det SER bedre ut enn det faktisk var med 11 grader i sjøen...) Men når det er så varmt at de faktisk holdt på å DØ, så var det jo bareå gi seg .. Ha ei Herlig pinse !!!





5 kommentarer:

M sa...

Så heldig du var som fikk det settet, det var utrolig pent!
Klem fra meg

Prinsesse Elin sa...

Et nydelig fat. Gratulerer med nytt. Håper på så nydelig vær her også med helga....å utover hele sommerern forresten. Ha en deilig fredag. Klem fra Elin:O)

Synnøve sa...

Så fint sett du har fått.

Så fin ute plass du har.

Ønsker deg ei fin pinse:)

Nina sa...

Så fin blogg du har ;))
Lekkert det settet, heldige du!

Alven sa...

Hei :-)

Takk for koselig hilsen på siden min :-)Setter stor pris på det!

Så fint sett du har fått!! Dekorativt med slike flasker :-)
Snille foreldre du har ;-)

Ha en fin onsdag!
her regner det desverre,men da får vi heller kose oss inne :-)

Stolen du kjøpte ble også fin :-)

klem